چطوری میشه

نحوه اشتراک گذاری خودکار پست های وردپرس با بافر

نحوه اشتراک گذاری خودکار پست های وردپرس با بافر

با میلیاردها کاربر فعال درگیر در سراسر پلتفرم‌ها، رسانه‌های اجتماعی به یک انتخاب واضح برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌هایی تبدیل شده‌اند که به دنبال ارتقای کسب‌وکار آنلاین خود هستند.

در حالی که رسانه‌های اجتماعی دریافت نام تجاری، محصولات، خدمات یا اطلاعات خود را در مقابل مخاطبان مناسب آسان‌تر می‌کنند، در نهایت به شما بستگی دارد که چگونه از مزایای برنامه‌های موجود استفاده کنید. یکی از موثرترین و قابل اعتمادترین برنامه های رسانه های اجتماعی Buffer است. در ادامه بخوانید تا همه چیزهایی را که باید در مورد استفاده از Buffer برای مدیریت رسانه های اجتماعی بدانید، چگونه به عنوان تقویت کننده رسانه های اجتماعی قدرتمند عمل می کند و چگونه آن را با وردپرس ادغام کنید.

چرا بافر؟

Buffer یک برنامه قدرتمند اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی است. این توانایی شما را برای تعامل زنده در رسانه های اجتماعی بدون بمباران یکباره دنبال کنندگان خود با به روز رسانی ها تکمیل می کند! قبلاً درباره زمان‌بندی پست برای وبلاگ شما صحبت کرده‌ایم، و بافر اساساً برنامه‌ریزی پست برای رسانه‌های اجتماعی است.

اگر نمی‌خواهید دنبال‌کنندگان خود را با پست‌های همزمان در توییتر، فیس‌بوک، لینکدین یا سایر صفحات رسانه‌های اجتماعی پر کنید، برنامه بافر سیستم عالی برای کمک به شماست. این به شما امکان می‌دهد به‌راحتی به‌روزرسانی‌های فیس‌بوک را زمان‌بندی و نشانک‌گذاری کنید، پین‌های Pinterest را از قبل آماده کنید، توییت‌ها را از هر رایانه‌ای در جهان زمان‌بندی کنید (به شرطی که اتصال اینترنتی فعال داشته باشید) و موارد دیگر. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به‌روزرسانی‌ها را از پیش تنظیم کنید و آنها را در بافر اضافه کنید. برنامه بقیه کارها را انجام خواهد داد.

نه تنها محتوای شما به‌موقع به‌روزرسانی می‌شود، بلکه باعث می‌شود مشتریان شما در طول روز با پلتفرم شما درگیر شوند. علاوه بر این، می‌توانید از آمار بافر برای مشاهده تعداد افرادی که روی محتوای شما کلیک کرده‌اند، پست‌هایی که دوباره به اشتراک گذاشته شده‌اند و غیره استفاده کنید.

نحوه تنظیم بافر

آماده ای برای شروع با بافر؟ به آسانی 1، 2،3 است. ما به شما گام به گام نحوه راه‌اندازی با این برنامه برنامه‌ریزی رسانه‌های اجتماعی عالی را نشان خواهیم داد.

1. یک حساب بافر

ایجاد کنید

Signup for Buffer

ابتدا برای یک حساب بافر ثبت نام کنید با استفاده از حساب‌های Facebook، Twitter، Linkedin یا می‌توانید از گزینه Buffer برای ثبت نام با ایمیل خود استفاده کنید.

Buffer Social Media Permissions

در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود تا شبکه‌های اجتماعی خود را پیوند دهید. می‌توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید: حساب توییتر، صفحه فیسبوک یا نمایه یا گروه، نمایه یا صفحه لینکدین، صفحه Google+‎، Pinterest و اینستاگرام. بسته به شبکه‌ای که به آن متصل می‌کنید، Buffer برای دسترسی به جنبه‌های خاصی از حساب‌های رسانه اجتماعی شما اجازه می‌خواهد – این برای برنامه‌ریزی و ارسال محتوا از طریق بافر ضروری است.

Buffer Scheduling Options

هنگامی که تنظیم گزینه‌ها برای بافر حساب اجتماعی خود را تمام کردید، از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید زمان‌های پست را به صورت دستی تنظیم کنید یا می‌خواهید بافر آنها را برای شما محاسبه کند.

Buffer Optimized Post Scheduling

اگر انتخاب کنید اجازه دهید بافر برنامه ریزی را برای شما انجام دهد (که ما به شدت توصیه می کنیم) به سادگی تعداد پست هایی را که در روز می خواهید اضافه کنید و آن را محاسبه می کند که چه زمانی باید پست کنید بر اساس بیشترین زمان ترافیک شما. با انجام این کار، راه‌اندازی حساب خود را به پایان رساندید!

2. زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی با بافر

Buffer Social Media Post Scheduling

مرحله بعدی این است که زمان‌بندی پست‌ها و به‌روزرسانی‌ها را برای حساب‌های رسانه اجتماعی خود شروع کنید. وارد بافر شوید. از برگه «محتوا» می‌توانید پست‌ها، مقاله‌ها، نقل‌قول‌ها یا نکات (حتی تصاویر و ویدیوهای) دلخواه خود را اضافه کنید. اگر از Buffer برای ایجاد زمان‌بندی ارسال بهینه خود استفاده کرده‌اید، کافیست روی دکمه «افزودن به صف» کلیک کنید و پست شما آماده است تا در زمان ارسال پست بعدی شما ارسال شود. همچنین می‌توانید «هم‌اکنون اشتراک‌گذاری» یا «Schedule Post» را برای تنظیم زمان سفارشی ارسال دستی انتخاب کنید.

Buffer Post Queue

وقتی پست‌ها و به‌روزرسانی‌ها را برنامه‌ریزی کردید، به‌طور خودکار در زمان‌های از پیش تعیین‌شده‌تان در روز به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما ارسال می‌شوند. بنابراین می‌توانید بقیه روزتان را با تمرکز بر کسب‌وکارتان بگذرانید و نه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی‌تان.

3. وردپرس را با بافر برای اشتراک گذاری آسان تر ادغام کنید

WordPress to Buffer Free Plugin

Buffer به تنهایی یک ابزار عالی است، اما هنگامی که با وردپرس ترکیب می‌شود، راهی مطمئن برای افزایش ترافیک شما و درگیری خواننده با رسانه‌های اجتماعی. برای افزودن بافر به سایت وردپرسی خود، توصیه می کنیم از افزونه ای مانند وردپرس به بافر استفاده کنید. . از آنجایی که در مخزن افزونه WordPress.org قرار دارد، می‌توانید آن را مستقیماً از داشبورد خود در زیر افزونه‌ها > افزودن جدید نصب کنید.

WordPress to Buffer Authentication

پس از نصب و فعال سازی، باید یک نشانه دسترسی در Buffer ایجاد کنید تا افزونه بتواند به آن دسترسی داشته باشد. برای انجام این کار به صفحه برنامه Buffer بروید و وب‌سایت خود را با استفاده از نشانی اینترنتی Callback که بود، ثبت کنید. ارائه شده در صفحه تنظیمات افزونه (به بالا مراجعه کنید).

Buffer Access Token

هنگامی که وب‌سایت خود را ثبت کردید، «Token Access» را کپی کرده و آن را در صفحه تنظیمات افزونه خود جای‌گذاری کنید. اکنون می توانید با تنظیمات اشتراک گذاری محتوای خود شروع کنید!

Schedule WordPress Post & Page Sharing

WordPress to Buffer شامل گزینه هایی است که می توانید پست ها و صفحات خود را در زمان انتشار و به روز رسانی به اشتراک بگذارید. کادر (یا هر دو) را علامت بزنید و سپس قالب پست جدید را با استفاده از برچسب‌های افزونه از جمله نام وبلاگ، پست یا عنوان صفحه، گزیده، دسته پست، تاریخ انتشار، URL و نویسنده ویرایش کنید. سپس کادری را که می‌خواهید به‌طور خودکار محتوایتان را در آن به اشتراک بگذارید، بافر مرتبط با حساب‌های اجتماعی را علامت بزنید.

سپس به سادگی تنظیمات خود را ذخیره کنید. اکنون که محتوا را در سایت خود ایجاد می کنید، به طور خودکار با همه دنبال کنندگان شما از طریق بافر به اشتراک گذاشته می شود! یک نسخه Pro موجود است که شامل ویژگی‌هایی مانند امکان پین خودکار محتوا به Pinterest، برچسب‌های سفارشی برای اشتراک‌گذاری محتوای شما، پشتیبانی از تصاویر ویژه، تنظیمات پست فردی و غیره است. بنابراین اگر گزینه‌های بیشتری می‌خواهید، می‌توانید با کلیک یک دکمه آن را ارتقا دهید.

نکاتی برای استفاده حداکثری از بافر برای وردپرس

علاوه بر استفاده از Buffer برای تبلیغ سایت وردپرس خود، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند محتوایی را که به اشتراک می گذارید بهینه کنید تا بهترین نتایج ممکن را به دست آورید:

1) اولین قانون بازاریابی اجتماعی خوب این است که با مشتریان خود واقعی باشید. سعی کنید تعداد پست‌های زیادی را در روز برنامه‌ریزی نکنید – اتوماسیون خوب است، اما بیش از حد باعث می‌شود حساب‌های شما کمتر انسانی و بیشتر خودکار به نظر برسند.

2) محتوای خود را ایجاد کنید تا از طریق بافر منبع آن را تهیه کنید. اگر محتوایی را از منابع دیگر تهیه می‌کنید، حتماً گزیده سفارشی خود را ایجاد کنید تا آن را با آن به اشتراک بگذارید تا برای خوانندگان خود تازه نگه دارید.

3) سعی کنید از ارسال مکرر به فیس‌بوک خودداری کنید. آنها مواردی را که با استفاده از برنامه‌ها یا سرویس‌های شخص ثالث به اشتراک گذاشته شده‌اند جریمه می‌کنند تا محتوای شما به دست مشتریانتان نرسد (اما نگران نباشید – سایر حساب‌های رسانه اجتماعی که بافر پشتیبانی می‌کند مشکلی با اشتراک‌گذاری خودکار ندارند).

4) با خوانندگان خود به صورت آنلاین اجتماعی باشید. دوباره توییت کنید و به نظرات پاسخ دهید. این باعث افزایش تعامل خواننده شما می شود و داشتن نظرات جدید در وب سایت شما محتوای جدیدی ایجاد می کند که برای SEO خوب است.

5) بسیاری از افراد از بافر استفاده می‌کنند، پس چرا دکمه افزودن به بافر” را در بالای وب‌سایت خود اضافه نکنید. به این ترتیب دنبال‌کنندگان شما می‌توانند محتوای مشترک شما را به حساب Buffer خود اضافه کنند.

6) از گزینه زمان‌بندی بهینه بافر استفاده کنید. این اطمینان حاصل می کند که اشتراک های شما به بیشترین تعداد دنبال کننده می رسد.

7) از افزونه مرورگر بافر استفاده کنید تا اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها و محتوای انتخاب‌شده را آسان‌تر کنید. با این کار، می‌توانید نشانی وب را کوتاه کنید، عکس‌ها و موارد دیگر اضافه کنید.

در حال تکمیل

گزینه‌های زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی دیگری نیز وجود دارد، اما بافر با آسان و کارآمد بودن، بسیار بهتر از همه آنها عمل می‌کند. با استفاده از ویژگی‌های آسان مانند زمان‌بندی سفارشی، مدیریت چند حساب و ردیابی بافر راحت‌ترین راه برای به‌روزرسانی منظم محتوا برای کاربران شما است. اگر در مورد Buffer سؤالی دارید، می توانید بپرسید. و اگر از قبل از Buffer استفاده می‌کنید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا